Kozmetikai vállalkozóként valószínűleg Te is az újranyitás előtt állsz, folyamatosan figyeled az aktualitásokat, próbálsz felkészülni minden lehetséges forgatókönyvre. Ha úgy érzed, szükséged van egy kis támogatásra a vendégeiddel való kommunikációban, hogyan add tudtukra, hogy újra kinyit a kozmetikád és újra biztonságos környezetben várod Őket, olvass tovább!
Az első és legfontosabb lépés a bizalom újraépítése.
Sajnos most a társas érintkezések visszaszorultak, az emberek bizalmatlanabbak, tartjuk egymástól a távolságot, ami egy ilyen, intim közelséget megkívánó szakmában nehéz helyzetbe hozott mindenkit.
MIT TEHETSZ A BIZALOM KIÉPÍTÉSÉÉRT?
Írj egy listát!
Szedd össze, milyen feladatokat kell még megcsinálnod nyitás előtt, milyen egészségügyi szempontoknak kell megfelelned, milyen teendőid vannak, mielőtt újra vendégeket fogadnál.

Készítsd kommunikációs stratégiát!
Ha Te már látod a teendőid listáját, kezdd el azokat átformálni a vendégeid felé.
Példa:
Ha tudod, hogy nincs csengőd, általában a vendégeid csak benyitnak, szerezz be egyet.
Hogyan kommunikáld?
Használd a következő kifejezéseket: ma beszereztem… a biztonságos munkavégzés érdekében, csökkenti az egészségügyi kockázatot, nem léphet be más.
Ha a listádról több ilyen elemet is posztba tudsz foglalni, kezdd el őket időzíteni. Minden nap posztolj valami olyat, amitől a vendégeid és a követőid látják, hogy törődsz velük és vigyázol rájuk!
Add meg a lehetőséget a kérdezésre!
Adj meg egy idősávot, amikor felhívhatnak, tegyél ki egy posztot, ami alá kommentelhetnek, vagy csinálj élő videót Facebookon! A lényeg, hogy feltehessék a kérdéseiket, elmondhasd, te hogy éled meg ezt a helyzetet, hogyan készülsz, mit várhatnak, ha újra megnyitod a kozmetikádat.

Légy őszinte!
Az őszinteség és a bizalmas kommunikáció a szakmádból kifolyólag valószínűleg nem ismeretlen számodra. Mondd el a vendégeidnek őszintén, hogy vagy, hogy érzed magad, miért nyitsz ki, miért nem nyitsz ki – a lényeg, hogy tisztában legyenek vele, így esélyt adsz nekik arra, hogy megértsék, elfogadják.
Ha szeretnél különleges megoldást nyújtani vendégeidnek, vagy szükséged van új vendégek bevonzására, érdemes modern megoldásokat keresned. Mi tudunk ilyen megoldást, ha nyitott vagy a legújabb technológiákra, olvass tovább!
Kapcsolódó tartalmak
4 lépéses bőrtökéletesítő csomag menyasszonyoknak
Lassan nyakunkon az esküvői szezon, és ha Te is menyasszony vagy, akkor minden bizonnyal belevetetted magad az esküvői előkészületekbe. Kitűztétek az időpontot, megvan már a helyszín, és a vendéglista is lassan teljes lesz. És mi a helyzet Veled? Te hogyan készíted...
Hogyan határozd meg vállalkozásod ideális vendégkörét?
Miért fontos meghatároznod vállalkozásod ideális vendégkörét? Mert akkor érhetsz el igazán jó eredményeket, ha célzottan a vendégkörödre formálod teljes marketing tevékenységed. Sok vállalkozás követi el azt a hibát, hogy túl széles célcsoport felé kommunikál, és...
Hogyan kezeljük a tudatos vásárlók növekvő elvárásait?
Biztosan ti is tapasztaltátok már, hogy - az internet forradalmának köszönhetően – a vendéget rengeteg információ éri és befolyásolja, még mielőtt belépne szalonotokba. Ezáltal te ma már egy tudatos fogyasztóval találkozol mindennapjaid során, akinek határozott...