Kozmetikai vállalkozóként valószínűleg Te is az újranyitás előtt állsz, folyamatosan figyeled az aktualitásokat, próbálsz felkészülni minden lehetséges forgatókönyvre. Ha úgy érzed, szükséged van egy kis támogatásra a vendégeiddel való kommunikációban, hogyan add tudtukra, hogy újra kinyit a kozmetikád és újra biztonságos környezetben várod Őket, olvass tovább!

Az első és legfontosabb lépés a bizalom újraépítése.

Sajnos most a társas érintkezések visszaszorultak, az emberek bizalmatlanabbak, tartjuk egymástól a távolságot, ami egy ilyen, intim közelséget megkívánó szakmában nehéz helyzetbe hozott mindenkit.

MIT TEHETSZ A BIZALOM KIÉPÍTÉSÉÉRT?

Írj egy listát!

Szedd össze, milyen feladatokat kell még megcsinálnod nyitás előtt, milyen egészségügyi szempontoknak kell megfelelned, milyen teendőid vannak, mielőtt újra vendégeket fogadnál.

Készítsd kommunikációs stratégiát!

Ha Te már látod a teendőid listáját, kezdd el azokat átformálni a vendégeid felé.

 

Példa: 

Ha tudod, hogy nincs csengőd, általában a vendégeid csak benyitnak, szerezz be egyet. 

Hogyan kommunikáld?

Használd a következő kifejezéseket: ma beszereztem… a biztonságos munkavégzés érdekében, csökkenti az egészségügyi kockázatot, nem léphet be más.

Ha a listádról több ilyen elemet is posztba tudsz foglalni, kezdd el őket időzíteni. Minden nap posztolj valami olyat, amitől a vendégeid és a követőid látják, hogy törődsz velük és vigyázol rájuk!

Add meg a lehetőséget a kérdezésre!

Adj meg egy idősávot, amikor felhívhatnak, tegyél ki egy posztot, ami alá kommentelhetnek, vagy csinálj élő videót Facebookon! A lényeg, hogy feltehessék a kérdéseiket, elmondhasd, te hogy éled meg ezt a helyzetet, hogyan készülsz, mit várhatnak, ha újra megnyitod a kozmetikádat.

Légy őszinte!

Az őszinteség és a bizalmas kommunikáció a szakmádból kifolyólag valószínűleg nem ismeretlen számodra. Mondd el a vendégeidnek őszintén, hogy vagy, hogy érzed magad, miért nyitsz ki, miért nem nyitsz ki – a lényeg, hogy tisztában legyenek vele, így esélyt adsz nekik arra, hogy megértsék, elfogadják.

Ha szeretnél különleges megoldást nyújtani vendégeidnek, vagy szükséged van új vendégek bevonzására, érdemes modern megoldásokat keresned. Mi tudunk ilyen megoldást, ha nyitott vagy a legújabb technológiákra, olvass tovább!

Kapcsolódó tartalmak

Tavaszi bőrápolás – tippek a ragyogó arcbőrért

Tavaszi bőrápolás – tippek a ragyogó arcbőrért

A tavasz a megújulásról szól, nincs ez másként a bőrünkkel sem. A hideg és szeles időjárás után beköszönt a meleg  ás a napsütés, ezzel megváltozik bőrünk igénye is. Most adunk egy pár tippet, mire érdemes odafigyelni a tavaszi bőrápolás során és milyen termékekkel...

A tökéletes vendég visszajelzés titka

A tökéletes vendég visszajelzés titka

Tekintettel arra, hogy te nem vagy a saját vendéged, nem tudsz túl könnyen objektív visszajelzést adni saját magadról, de igazából a szalonodról sem. Az egyetlen lehetőséged a visszajelzésekre a követőid és a kikövetések száma, de ezek általában nem tükrözik pontosan...

9 testbeszéd tipp, a különleges vendégélményért

9 testbeszéd tipp, a különleges vendégélményért

Tudtad, hogy szavak nélkül is kimutatod az érzelmeidet és a valódi gondolataidat a vendégeid számára? A testtartásod, az arckifejezésed és még számos más nonverbális jel része a kommunikációdnak. Éppen ezért fontos, hogy a testbeszéded tudatos legyen, hiszen a...