Kozmetikai vállalkozóként valószínűleg Te is az újranyitás előtt állsz, folyamatosan figyeled az aktualitásokat, próbálsz felkészülni minden lehetséges forgatókönyvre. Ha úgy érzed, szükséged van egy kis támogatásra a vendégeiddel való kommunikációban, hogyan add tudtukra, hogy újra kinyit a kozmetikád és újra biztonságos környezetben várod Őket, olvass tovább!
Az első és legfontosabb lépés a bizalom újraépítése.
Sajnos most a társas érintkezések visszaszorultak, az emberek bizalmatlanabbak, tartjuk egymástól a távolságot, ami egy ilyen, intim közelséget megkívánó szakmában nehéz helyzetbe hozott mindenkit.
MIT TEHETSZ A BIZALOM KIÉPÍTÉSÉÉRT?
Írj egy listát!
Szedd össze, milyen feladatokat kell még megcsinálnod nyitás előtt, milyen egészségügyi szempontoknak kell megfelelned, milyen teendőid vannak, mielőtt újra vendégeket fogadnál.

Készítsd kommunikációs stratégiát!
Ha Te már látod a teendőid listáját, kezdd el azokat átformálni a vendégeid felé.
Példa:
Ha tudod, hogy nincs csengőd, általában a vendégeid csak benyitnak, szerezz be egyet.
Hogyan kommunikáld?
Használd a következő kifejezéseket: ma beszereztem… a biztonságos munkavégzés érdekében, csökkenti az egészségügyi kockázatot, nem léphet be más.
Ha a listádról több ilyen elemet is posztba tudsz foglalni, kezdd el őket időzíteni. Minden nap posztolj valami olyat, amitől a vendégeid és a követőid látják, hogy törődsz velük és vigyázol rájuk!
Add meg a lehetőséget a kérdezésre!
Adj meg egy idősávot, amikor felhívhatnak, tegyél ki egy posztot, ami alá kommentelhetnek, vagy csinálj élő videót Facebookon! A lényeg, hogy feltehessék a kérdéseiket, elmondhasd, te hogy éled meg ezt a helyzetet, hogyan készülsz, mit várhatnak, ha újra megnyitod a kozmetikádat.

Légy őszinte!
Az őszinteség és a bizalmas kommunikáció a szakmádból kifolyólag valószínűleg nem ismeretlen számodra. Mondd el a vendégeidnek őszintén, hogy vagy, hogy érzed magad, miért nyitsz ki, miért nem nyitsz ki – a lényeg, hogy tisztában legyenek vele, így esélyt adsz nekik arra, hogy megértsék, elfogadják.
Ha szeretnél különleges megoldást nyújtani vendégeidnek, vagy szükséged van új vendégek bevonzására, érdemes modern megoldásokat keresned. Mi tudunk ilyen megoldást, ha nyitott vagy a legújabb technológiákra, olvass tovább!
Kapcsolódó tartalmak
Hangold a közösségi oldalaid a nyár hangulatára!
Nagyszerű látnunk, hogy egyre több szakember, kozmetikus kezd komolyabban foglalkozni a közösségi oldalakon történő kommunikációval. A social média egy nagyszerű lehetőség arra, hogy kapcsolatot teremts és ápolj azokkal az érdeklődőkkel, vendégeiddel akikkel szeretnéd...
Polar TDA – tökéletes társ kora nyárra
Idén a jóidő szempillantás alatt köszöntött be, a nap erejének köszönhetően pedig pár óra alatt is megpirulhat az ember bőre, de vajon arcbőrünk is készen áll a napsugarakra? A DermaDrop Polar TDA kezelése kifejezetten az arcszín optimalizálására lett kifejlesztve....
5 ötlet a motiváció fenntartásáért
Te is emlékszel még azokra a napokra, amikor szépségszalonod megnyitásán, vagy a vendég köröd kiépítésén dolgoztál? Amikor lendületed és kreativitásod töretlen volt, és úgy érezted, hogy semmi nem állhat sikered útjába? Íme, 5 ötlet a motiváció fenntartásáért,...